Oficiální E-shop Oficiální E-shop

Aktuality

Hornbach vstupuje do Olomouce, města i klubu

16.10.2007 / A tým

Novým obchodním partnerem našeho klubu se právě dnes stala společnost HORNBACH-Baumarkt CS spol. s r.o. Hornbach již zítra otevírá v Olomouci svůj největší hobbymarket s Drive-in v České republice, současně vstupuje jako obchodní partner do olomoucké Sigmy. HORNBACH, jeden z předních hobbymarketů v Evropě, expanduje dále v Česku. Téměř deset let po úspěšném vstupu podniku na trh bude ve středu 17. října 2007 v Olomouci-Hodolanech zahájen provoz další jeho pobočky. Díky investicím ve výši 27 mil. eur vzniklo více než 130 trvalých pracovních míst. Jedná se o šestou velko-prodejnu pro stavbu, dílnu a zahradu v Česku, která patří svým oddělením staveb-nin se systémem Drive-In k nejnovějšímu standardu HORNBACHU. Tímto firma provozuje 125 marketů v devíti zemích. Na zahajovací tiskové konferenci v Olomouci předseda představenstva firmy HORNBACH HOLDING AG, Albrecht Hornbach prohlásil: „Nevidíme Českou republiku čistě jako prodejní trh, nýbrž přispíváme také k enormnímu hospodářskému růstu země.“ Veškeré stavební práce na marketu Olomouc prováděly výlučně české podniky. Kromě toho, 70 procent sortimentu pochází od českých dodavatelům. HORNBACH je jako evropský obchodní koncern zastoupen v devíti zemích. „Ve všech těchto zemích platíme daně, zaměstnáváme pouze tuzemské pracovníky a nakupujeme zboží od místních dodavatelů, které distribuujeme i do jiných zemí “, řekl Hornbach. Ve všech zemích, v nichž by se rodinný podnik zaregistroval na burze, by působil jako motor konjunktury a zdroj pracovních příležitostí. „S tímto záměrem expandujeme i na českém trhu “, konstatoval Hornbach. V současné době zde činí podíl HORNBACHU na trhu 15 procent. Velkoplošné prodejny a obrovský sortiment pro zájemce o projekty Velkoprodejny pro stavbu, dílnu a zahradu HORNBACH se vyznačují celou řadou zvlášt-ností od jiných marketů v oboru „Do-it-yourself“(Udělej si sám). Celková koncepce je ori-entovaná na zákazníky, kteří se chystají realizovat velké projekty v domě, bytě či zahradě vlastními silami nebo za pomoci profesionálů. Proto mají markety HORNBACHu obzvlášť velkou prodejní plochu: Koncernový průměr se pohybuje kolem 11 000 metrů čtverečních a nově otevřené markety mohou mít dokonce více než 20 000 metrů čtverečních. Na této ploše lze nabízet opravdu široký sortiment kolem 60 000 druhů zboží pro domácí kutily, řemeslníky i zahradníky. Veškeré zboží je k dispozici stále v dostačujícím množství i pro velké nákupy zájemců o projekty a profesionály. Kromě toho si mohou zákazníci objednat dalších 60 000 druhů zboží přes objednávkový servis. HORNBACH si získává důvěru svou koncepcí trvale nízkých cen Jedna z nejdůležitějších předností HORNBACHu pro projektové zákazníky a profesionály je koncepce trvale nízkých cen. „Jádrem naší firemní filozofie je, že neposkytujeme žád-né krátkodobé rabaty ani nelákáme zákazníky na jednotlivé zlevněné zboží, jako to dělají jiní prodejci. HORNBACH nabízí na celý sortiment trvale nejnižší možné ceny. To budí u našich zákazníků důvěru a dává jim jistotu při dalším plánování svých prací. “, vysvětlil Hornbach cenovou koncepci skupiny HORNBACH. Ředitel koncernu prohlásil: „I nadále držíme cenové prvenství napříč celým sortimentem pro kutily i zahradu.“ HORNBACH v Olomouci Market HORNBACHu v Olomouci očekává své zákazníky již zítra od 7:00 hodin v Rolsberské ulici. Zákazníky čeká po celý den bohatý doprovodný program. Ráj pro kutily disponuje celkovou plochou kolem 23.000 metrů čtverečních . Oddě-lení stavebnin zaujímá přes 9.000 metrů čtverečních a plocha zahrady činí více než 5.000 metrů čtverečních. K tomu patří ještě moderní centrum stavebnin Drive-In o rozloze téměř 8.000 metrů čtverečních. To umožňuje zákazníkům pohodlné nakládání těžkých stavebních materiálů jako jsou dřevěné desky, pytle cementu či role izolačních materiálů přímo z regálů do osobního auta či dodávko-vého automobilu a rychlé opuštění prodejny. Market se 480 parkovacími místy byl vybudován pouze za deset měsíců na bývalém území autobusového nádraží a český generální dodavatel Zlínstav provedl stavbu ve vy-nikající kvalitě. „Nabízíme lidem z Olomouce a okolí obrovský sortiment pro veškeré pro-jekty, které budou realizovat doma i na zahradě “, vysvětluje ředitel marketu Miloš Oku-rek, který pracuje v HORNBACHu již osm let a před tím vedl markety v Brně a v Praze na Černém Mostě. Hobbymarket bude otevřený od pondělí do pátku od 7 do 21 hodin, v sobotu a v neděli od 8 do 21 hodin. www.hornbach.cz



A tým - další aktuality:

Víkendový program týmů SK SigmaVíkendový program týmů SK Sigma
| 09.12.2016
Všechny týmy SK Sigma jsou po podzimu v popředí tabulekVšechny týmy SK Sigma jsou po podzimu v popředí tabulek
| 06.12.2016
Program zimní přípravy týmu SK Sigma OlomoucProgram zimní přípravy týmu SK Sigma Olomouc
| 05.12.2016
Exolomoučtí hráči v zahraničíExolomoučtí hráči v zahraničí
| 05.12.2016
Víkendový program týmů SK SigmaVíkendový program týmů SK Sigma
| 02.12.2016
Brankáři SK Sigma uzavřeli podzim besídkouBrankáři SK Sigma uzavřeli podzim besídkou
| 30.11.2016
Začal předprodej permanentek na jaroZačal předprodej permanentek na jaro
| 29.11.2016
Tým SK Sigma i po konci sezony trénujeTým SK Sigma i po konci sezony trénuje
| 29.11.2016
Vyjádření SK Sigma Olomouc, a.s.  k článku zveřejněného deníkem DNES a iDnesVyjádření SK Sigma Olomouc, a.s. k článku zveřejněného deníkem DNES a iDnes
| 28.11.2016
Exolomoučtí hráči v zahraničíExolomoučtí hráči v zahraničí
| 28.11.2016



OLTV.cz
TravelSlevy.cz
Rádio Haná