Oficiální E-shop Oficiální E-shop

Aktuality

Nový partner pro mládež i fanoušky

21.10.2009 / Ostatní

SK Sigma Olomouc dnes oficiálně představila nového obchodního partnera mládeže, společnost INREMA SPORTS. Součástí spolupráce byla i renovace klubové prodejny Fanshop. Na dnešní tiskové konferenci byly zástupcům médií odprezentovány cíle spolupráce. Sigma dnešním dnem získala partnera, který se bude specializovat na mládež, ale jehož činnost bude znamenat rozšíření a zkvalitnění servisu i pro fanoušky. Prvním krokem byla rekonstrukce klubové prodejny Fanshop. “Spolupráce je zaměřena na naši mládežnickou a fanouškovskou základnu. Obě patří dlouhodobě k nejlepším v republice. Abychom vysokou úroveň udrželi, musíme zlepšovat servis. Mládežnickým hráčům, jejich rodičům, trenérům i fanouškům. Jednou z cest u mládeže je i kvalitní tréninkové a zápasové vybavení včetně nezbytného servisu,” řekl úvodem Martin Rak, marketingový manažer Sigmy. Objednávky zboží, odborné poradenství, případné reklamace, to vše bude mít na starost jeden člověk, který zná klubové prostředí. K dispozici mu nově bude vzorková prodejna v prostorách Fanshopu, přímo na Andrově stadionu. “Samozřejmě společnost INREMA SPORTS nebude své zboží jen prodávat, ale bude plnit svůj závazek ze smlouvy o reklamě materiálním vybavením pro naše mládežnické týmy,” doplnil Martin Rak. SK Sigma Olomouc se v mládežnických týmech stará zhruba o tři stovky dětí. Zajistit takovému počtu mladých fotbalistů odpovídající servis je pochopitelně hodně náročné. Členská základna fanoušků čítá téměř 1400 osob. I pro ně chce klub neustále zkvalitňovat služby a zapojovat je do dění v klubu. Novinkou, do kterého by klub chtěl zapojit své fanoušky, je projekt „adidas MiTeam“, který rozjel adidas. „Zjednodušeně řečeno jde o to být originální. Mít dresy, míče či kopačky jako nikdo jiný. A do tohoto projektu bychom rádi zapojili naše fanoušky. Aby třeba navrhli našemu týmu dresy pro novou sezónu!“ představil novinku Martin Rak. “Vybavení adidas jsme prodávali první sezónu a musím říci, že s velkým úspěchem. Nyní, díky spolupráci s INREMA SPORTS, chceme na tento úspěšný krok navázat kroky dalšími, neméně úspěšnými. Bez pomoci partnerů, kterými jsou dlouhodobě adidas ČR, a nově INREMA SPORTS, bychom tyto kroky nezvládli! Této spolupráce a pomoci si nesmírně vážíme,” dodal Martin Rak. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde čistě o prodejnu se sportovním vybavením. Fanoušci se však nemusí bát. Nabídka klubových suvenýrů, hráčské i tréninkové vybavení A týmu, repliky i originály dresů. To vše v nabídce zůstane. Nově však bude v prodeji sportovní obuv i oblečení. “Vše navíc s výraznou slevou pro naše členy, členy Věrnostního programu našeho klubu či jednotlivé sportovní kluby v regionu,” doplnil Martin Rak. Díky uzavřené spolupráci rozšířila klubová prodejna Fanshop nabídku svých služeb o téměř kompletní sortiment firmy značky adidas. Vše také díky on-line systému benepoint. Objednávkové zařízení s dotykovým displejem je umístněno právě ve Fanshopu na Andrově stadionu. „Princip je obdobný jako bankomat, zalogujete se a systém vám umožní si vybrat produkty, které dáte do košíku a zboží vám následně přijde na místo určení,“ vysvětlil způsob objednávky majitel společnosti INREMA SPORTS Jaromír Zavřel. V nabídce systému benepoint jsou vedle obuvi a oblečení také reklamní předměty pro fanoušky nebo repliky dresů týmů, které obléká adidas, mezi nimž nechybí velkokluby jako Bayer Mnichov, Chelsea a Barcelona. „Systém je napojený přímo na evropské sklady výrobce. Proto jsou v nabídce výrobky, které fyzicky existují skladem. Nemůže se tak stát, že zákazník své zboží nedostane, protože bude vyprodané,“ poznamenal Zavřel. Nový partner olomoucké Sigmy se v srpnu představil fotbalovým fanouškům také jako pořadatel mezinárodního turnaje Junior Fotbal Cup, na kterém bojovalo o vítězství osm mužstev ročníku 1997. Domácí klub skončil na pátém místě, vítězem se stala pražská Slavia. „Už první ročník ukázal, že o podobné akce je zájem, což potvrdila účast čtyř slovenských týmů a start ruského Chertanova Moskva. Pro celek Sigmy to byla špičková příprava, během níž odehrál tým řadu těžkých zápasů. Proto budeme v tomto projektu pokračovat a budeme se snažit kvalitu turnaje ještě povýšit,“ uvedl manažer turnaje Junior Fotbal Cup David Holly.






OLTV.cz
TravelSlevy.cz
Rádio Haná