Oficiální E-shop Oficiální E-shop

Aktuality

Opatření na utkání Sigma-Baník

28.07.2009 / Ostatní

Opatření na Baník 1. Zásadní rozhodnutí Severní tribuna nebude dána k dispozici hostujícím fanouškům, těm bude vyhrazen pouze stávající specielní sektor pro 461 diváků (5% celkové kapacity stadionu, který je v rekonstrukci – byla odstraněna jižní tribuna). Distribuce - prodej těchto vstupenek (po odmítnutí FC B. Ostrava) je zabezpečena v Ostravě na 2 prodejních místech v sázkových kancelářích Tipsportu a to: • Ostrava Zábřeh, Výškovická ulice 116 • Ostrava 1, Smetanovo nám. 9 Tento předprodej bude zahájen ve středu 29. 7. 2009 od 9,00 hod. do vyprodání. 2. Omezení kapacity stadiónu K omezení kapacity stadiónu vyjma omezení vyvolané připravovanou stavbou dojde na východní tribuně, kde nebudou prodávány lístky u oplocení sektoru hostů. Tam bude navíc soustředěna část pořadatelské služby FOCH Ostrava. K dalšímu omezení kapacity může dojít v den zápasu a to na základě zhodnocení bezpečnostní situace, event. po dohodě s PČR dle vývoje v ulicích města a na veřejných prostranstvích, tzn., že doprodej určitého množství vstupenek může být zastaven. 3. Předprodej vstupenek v Olomouci Cílem předprodeje vstupenek v Olomouci (myšleno pro olomoucké fandy) je co nejvíce vstupenek prodat v předprodeji a odlehčit tak situaci v den zápasu. Uplatní se přitom tyto zásady: • 1 kupujícímu se mohou prodat max. 4 vstupenky • Při prodeji bude vyžadováno vykázání se dokladem osvědčujícím, že se jedná o olomouckého občana nebo občana z regionu. Ostravský fanda bude odkázán na předprodej do jejich sektoru • Předprodej na pokladnách stadionu vedle FAN SHOPu bude zahájen ve středu od 10,00 hod. 17,00 hod. a to až do soboty, kdy bude otevřeno od 9-12 hodin. Ve FAN SHOPu probíhá předprodej na Aberdeen. 4. Prodej vstupenek v den utkání Bude prováděn ve 4 pokladnách u FAN SHOPu a to i prodej na severní tribunu a ve 4 pokladnách v ASO parku do vyprodání její kapacity. Pokladny v severní tribuně nebudou otevřeny. Nebudou otevřeny ani pokladny v tělocvičně. Cílem je, aby se jednalo skutečně jen o zbytkový doprodej a většina vstupenek se prodala v předprodeji.






OLTV.cz
TravelSlevy.cz
Rádio Haná