SK Sigma Olomouc vs. FK Fotbal Třinex 31. 3. 2017 v 18:00 SK Sigma Olomouc vs. FK Fotbal Třinex 31. 3. 2017 v 18:00

Aktuality

Podle šéfa pravidlové komise byl neuznaný gól Olomouce regulérní

21.08.2007 / A tým

Branka olomouckého hráče Buena v poslední minutě duelu třetího kola první ligy na hřišti Bohemians 1905 měla platit. Řekl to předseda svazové pravidlové komise Jiří Kureš. Podle něj asistent rozhodčího Ivo Chytil pochybil, když brazilskému fotbalistovi odmával ofsajd a Sigmu tak připravil o vítězný gól. Chytila tak podle všeho čeká omezení delegace na několik zápasů, o jeho trestu rozhodne komise rozhodčích, která by měla zasedat příští čtvrtek. Podle Kureše byl Buenův gól regulerní, o ofsajd se prý jednat v žádném nemohlo. "Asistent udělal chybu, když mával ofsajd Hartigovi. Ten sice byl v ofsajdovém postavení, ale nijak hru ani soupeře neovlivňoval, protože byl od míče daleko. Bueno v ofsajdu vůbec nestál, proto jeho branka měla platit," řekl Kureš. Dodal, že asistent Chytil měl se zvednutím praporku počkat až do dokončení akce. Pokud by se do ní Hartig, který nabíhal před branku z pravé strany, nakonec zapojil, musel by už asistent ofsajd signalizovat. Kureš nesouhlasil ani s názorem, že gól Buena neměl platit proto, že brazilský středopolař v olomouckých službách ještě několik okamžiků před svojí brankou stál v ofsajdu a pak prý měl těžit ze svého postavení. "To je chybný výklad pravidel. Bueno byl v době křížného centru za obranu sice v ofsajdovém postavení, ale to není ofsajd, protože zase hru nijak neovlivňoval. A jakmile se dostal k míči na druhé straně jeho spoluhráč Janotka, tak se veškerá ofsajdová postavení ruší a vyhodnocuje se nová situace," vysvětlil Kureš. Pochvalu si podle něj naoapak zaslouží Chytil za vyhodnocení situace z prvního poločasu, kdy sice útočníka Bohemians Milana Škodu zastavil jeden z olomouckých obránců v pokutovém území faulem, ale Chytil si prý správně všiml, že Škoda byl ještě před osudným střetem v těsném ofsajdu. "Prvně byl ofsajd a až pak faul a pokaždé se posuzuje první přestupek. Takže tady bylo vše v pořádku a Bohemians nebyli poškozeni," dodal Kureš.



A tým - další aktuality:

Hráči SK Sigma reprezentovaliHráči SK Sigma reprezentovali
| 28.03.2017
Petr: Pobolívá to, ale to už se dá nějak přežítPetr: Pobolívá to, ale to už se dá nějak přežít
| 27.03.2017
Buchvaldek nastoupil za repre U 20Buchvaldek nastoupil za repre U 20
| 25.03.2017
Hráči áčka podpořili zraněného kolegu z SK Sigma U 8Hráči áčka podpořili zraněného kolegu z SK Sigma U 8
| 24.03.2017
Víkendový program týmů SK SigmaVíkendový program týmů SK Sigma
| 24.03.2017
Jílek: Byl to jeden z nejslabších výkonů v sezoněJílek: Byl to jeden z nejslabších výkonů v sezoně
| 22.03.2017
Sladký: Je to určitě velké zklamáníSladký: Je to určitě velké zklamání
| 22.03.2017
Mohli jsme si udělat ještě větší náskok, řekl ŠkerleMohli jsme si udělat ještě větší náskok, řekl Škerle
| 21.03.2017
VIDEO: Rozhodla strašně laciná branka, řekl JílekVIDEO: Rozhodla strašně laciná branka, řekl Jílek
| 20.03.2017
VIDEO: Hráči litovali zbytečné ztrátyVIDEO: Hráči litovali zbytečné ztráty
| 20.03.2017



OLTV.cz
TravelSlevy.cz
Rádio Haná