08.06.2020 / A tým
Brankář Aleš Mandous a marketingový manažer Sigmy David Holly dnes předali Fakultní nemocnici Olomouc šek na 165 000 Kč. Vybraná částka vzešla z prodeje virtuálních vstupenek na zápas Sigmy s Realem Madrid. Tím si klub zároveň připomněl 28. výročí od památného střetnutí. Do akce na podporu místní nemocnice se zapojilo přes 2 000 fanoušků.
Více jak měsíc trvající prodej virtuálních vstupenek vynesl na začátku května 165 000 Kč. Během této doby si zakoupilo virtuální vstupenku přes 2 000 fanoušků. Právě díky nim bude možné realizovat nákup přístroje ECMO Cardiohelp, který umožňuje díky mimotělnímu oběhu udržet při životě pacienty s problémy se srdcem a plícemi.
Odměnou za příspěvek byl fanouškům nejen dobrý pocit, ale také 50 % sleva na nákup vstupenky na chystaný filmový dokument o stoleté historii klubu a možnost zhlédnout oba čtvrtfinálové zápasy Sigmy s Realem Madrid z roku 1992.
„Chtěl bych poděkovat všem fanouškům, kteří se zapojili do této iniciativy. Naše nemocnice odvedla v minulých měsících skvělou práci v boji proti koronaviru a za to si zaslouží uznání,“ řekl marketingový manažer David Holly. „Jsem přesvědčený, že nákupem tohoto přístroje vybranou částku využijeme maximálně smysluplně,“ dodal.
Kromě šeku na 165 000 Kč donesli Sigmáci ještě jeden šek. Ten byl vypsán na částku 14 526 Kč. „Tuto částku se nám podařilo nashromáždit ve spolupráci s Hypermarketem Globus. Tam jsme během velikonočních svátků postavili tzv. „rouškovník“, na který jsme pravidelně umisťovali vlastnoručně ušité roušky od zaměstnanců Sigmy i Globusu. Kdokoliv, kdo si vzal roušku z „rouškovníku“, mohl nechat v kasičce dobrovolný příspěvek,“ vysvětlil.
„Velký dík patří všem zaměstnancům Sigmy, kteří se podíleli na šití roušek. Jejich nasazení bylo enormní,“ vyjádřil se marketingový manažer David Holly.